Tuesday, December 22

All things good

Haa, tänään mulla onki teille ihan oikeasti joulunen kuva, mikä on sinänsä hyvä juttu koska joulu on ihan koohtaa. Mikä on tosi outoa. Mutta tässä siis kuva eräästä kauppakeskuksesta ihan siitä läheltä missä asuttiin. En kykene muistamaan paikan oikiaa nimiä, koska se millä me kotona siitä aina puhuttiin oli "se whole foods talo columbuksella", koska se oli iso kauppakeskus Columbus Circlella, jonka alakerrassa oli Whole Foods. Sinne laitettiin joskus joulukuun alussa (tai marraskuun, en muista) tällaset tähet roikkumaan katosta, joissa sitte vaihtu eriväriset valot ja soi joululaulut koko keskuksessa. Niitä oli ihan hauska kattoa liukuportaissa mennessä Whole Foodsiin, piti vaan varoa ettei kaadu siinä ylöspäin tuijotellessa.

Voi Whole Foods. Se oli hurjan mukava grocery minusta. Nytki ko mietin tuota tuli vaan mieleen se miltä siellä tuoksu ja minkälaisia kuulutuksia siellä kuulu. Jugurttihylly ja baagelit kaapeissaan. Kahvitiski. Suklaapöytä.

Tällä hetkellä tuntuis siltä, että olis hurjan hauskaa mennä takasin - mutta ehkä vielä mieluummin jonkun kanssa. Oon nyt niin nauttinut kaikkien teiän ihanien seurasta jotka oon ees ehtiny vielä tapaamaan, ja olin lähes unohtanu miltä se tuntuu. Saispa teiät kaikki sellasina taskukokosina, nii mulla ei olis ikinä hätää missään.

No comments: